La Casita Blanca

domingo, 1 de junio de 2008


Ens recolzes? Creus que la nostra visió del PGOU i el seu tracte a les casetes de paper coincideix amb la teua? Veus més vàlua a aquesta casa que quatre parets? Penses que seria una llàstima perdre l'oportunitat de reconvertir-la en un servei social, en lloc de deixar que desaparega? Per què les autoritats mostren tanta estima pel Castell i tan poca per La Casita Blanca? Si et preguntes açò o molt més, pot ser trobes respostes ací, al bloc de Salvem La Casita Blanca. Si estàs d'acord amb les nostres reivindicacions, pots expressar-te de moltes maneres:
  • Fent còrrer la notícia entre els teus contactes.
  • Visitant el bloc Salvem La Casita Blanca i diguent la teua.
  • Signant a favor de la proposta ací.
  • Difonent i penjant cartells com aquest.
  • Presentant l'al·legació a l'Ajuntament, com la del model.

Tens moltes formes de no quedar-te de costat, quina tries?

3 comentarios:

Unknown dijo...

Desde el blog de ciudadan@s por Xirivella no sólo manifestamos nuestra solidaridad con la iniciativa sino que hemos puesto un enlace en nuestro blog.

¡¡¡Defendamos el patrimonio de l´Horta sud!!

Anónimo dijo...

Hola companys. No funciona la signatura on-line.

Anónimo dijo...

No puedo creerme que el pleno de ayer se suspendiera un rato antes de celebrarse. Yo me enteré cuando ya estaba en el ayuntamiento. ¿Pero que poca seriedad es esa? ¿A ese punto hemos llegado?

Ya por la noche me enteré de que la causa era que el alcalde estaba de viaje y no llegó a tiempo. ¿Pero que ayuntamiento tenemos? El PSOE no necesita que esté el alcalde para hacer un pleno, creo yo, porque tiene en total 13 concejales. Además, vaya poca previsión la de ese señor (al que vemos cada día en el diario en una ciudad distinta que nunca es ésta), irse fuera el día que tiene pleno.

Todo esto no me cuadra demasiado. ¿La causa no será también que habíamos anunciado algunos que íbamos a ir? Ahora se aplaza para otro día (creo que el lunes) y me han dicho que será a las seis de la tarde, con lo que se aseguran que muchos de nosotros no podremos acudir. Viva la seriedad en este pueblo y la participación.